Garantia produselor
Produsele comercializate de STE Autoparts srl, sunt interschimbabile cu piesele originale conform cataloagelor si listelor editate de producatori. Solicitarea si acordarea garantiei produselor comercializate sunt in conformitate cu prevederile Legii 449/2003 actualizata la data de 27/12/2008.
Produsele comercializate de STE Autoparts srl beneficiaza de garantie. Reclamatiile prin care se sesizeaza defectiunile se vor transmite in atentia STE Autoparts srl in maxim 30 zile de la ridicarea produsului.
Reclamatiile referitoare la neconcordanta dintre produs si factura se accepta numai in cazul sesizarii in scris in atentia STE Autoparts srl in maxim 24 de ore de la primirea produsului de catre cumparator.
Conditiile de garantie sunt parte integranta a documentelor de vanzare – cumparare prin semnarea facturii fiscale sau plasarea unei comenzi online, cumparatorul declarand ca a luat la cunostiinta prevederile acestor documente.
STE Autoparts srl in calitate de vanzator va aranja si dispune efectuarea reparatiei defectiunii sau inlocuirea produsului. Inlocuirea produsului va avea loc doar in situatia in care defectiunea sesizata nu poate fi reparata. Nu se accepta restituirea in vederea inlocuirii a produselor comercializate in cadrul promotiilor.
Reparatia sau inlocuirea produselor va fi facuta in cadrul unei perioade rezonabile de timp care nu va depasi 15 zile calendaristice de la data la care cumparatorul a adus la cunostinta vanzatorului (STE Autoparts srl) lipsa de conformitate a produsului.
STE Autoparts srl in calitate de vanzator este exonerat de raspundere privind acordarea garantiei sau garantia poate fi anulata in urmatoarele cazuri:
– Piesa nu a fost montata intr-un atelier de specialitate / autorizat;
– Piesa s-a defectat din cauza unui montaj incorect sau din cauza montarii impreuna cu piese conexe defecte sau modificate;
– Piesa a fost gresit aleasa sau a fost utilizata pentru alt scop decat cel indicat in catalogul producatorului;
– Piesa nu a fost identificata corect din cauza prezentarii de catre cumparator a unor date eronate;
– Piesa s-a uzat sau deteriorat din cauza suprasolicitarii, intretinerii necorespunzatoare a autoturismului;
– Autoturismul pe care a fost montata piesa a fost folosit in alte scopuri decat cel prevazut de constructor sau a fost exploatat in conditii necorespunzatoare (raliuri, competii sportive, taximetrie, etc);
– Autoturismul pe care a fost montata piesa a fost accidentat sau a suferit avarii produse de factori externi, atmosferici sau de alta natura (socuri termice, electrice, mecanice);
– Piesa prezinta urme de lovituri, zgarieturi, indoituri, rupturi, deformari;
– Piesa prezinta semne de uzura anormala.
Piesele / produsele care fac obiectul unei reclamatii in garantie vor fi insotite de urmatoarele documente:
- factura si chitanta respectiv factura si bonul fiscal;
- certificatul de garantie care a fost eliberat la vanzarea piesei;
- dovada montarii intr-un service autorizat (deviz de manopera);
In cazul in care cumparatorul nu poate prezenta exact natura / caracteristicile defectiunii se recomanda clientului sa sustina reclamatia in garantie cu poze ce vor fi transmise in atentia vanzatorului la numerele de telefon 0744 883754.
STE Autoparts srl in calitate de vanzator accepta returnarea produselor in maximum 15 zile lucratoare de la livrare, dar DOAR DACA etichetele de livrare a cutiilor produselor au fost pastrate intacte.
Plata transportului pentru produsele trimise (tur-retur) in vederea solutionarii garantiei va fi impartita respectiv suportata astfel:
de la cumparator catre STE Autoparts srl – plata va fi efectuata de catre client;
de la STE Autoparts srl catre cumparator – plata va fi suportata de catre STE Autoparts srl
Retururi / Anulari / Ramburs
Garantia privind restituirea banilor se acorda pentru marfurile returnate / livrari anulate in termen de 15 zile lucratoare de la primire sau comanda.
Cumparatorul trebuie sa deschida pachetul inainte de a semna pentru primire. In cazul in care produsul nu este in stare buna, acesta nu trebuie acceptat. Retururile sunt acceptate in cazul in care “protocolul de primire in bune conditii, a fost semnat atat de curier cat si de client.
Produsul trebuie sa fie returnat in aceeasi stare in care a fost primit. Prin urmare, cumparatorul trebuie sa includa in pachet, in aceleasi conditii in care a primit:
- Toate ambalajele ca de ex. cutii, pungi
- Accesorii ca de ex. cordoane si telecomenzi
- Certificate, manuale, precum si certificate de garantie
- Toate elementele incluse in pachet
Cumparatorul este responsabil pentru asigurarea returnarii produselor si a cheltuielilor rezultate in urma returnarii.
Toate produsele returnate trebuie sa fie receptionate in stare buna. Produsele nu vor fi acceptate in cazul in care sunt deteriorate, zgariate sau nu sunt returnate in ambalajul de protectie. Produsele nu vor fi acceptate in cazul in care acestea au fost montate sau modificate.
Toate costurile de livrare si de asigurare a produselor returnate vor fi platite de catre client, cu exceptia cazului in care exista un acord prealabil scris care prevede alte conditii.
Retururile trebuie sa fie ambalate in mod corespunzator si protejate ca in situatia livrarii initiale. Produsele returnate neprotejate corespunzator sau neambalate, nu vor fi acceptate.
SC STE Autoparts srl are ca si deziderat procesarea retururilor in termen de 2 zile lucratoare de la receptie, restituirile putand fi eliberate in urmatoarea zi lucratoare in conditii normale.
Daca clientul nu este multumit de achizitionarea unui produs din diferite motive, poate returna produsul in ambalajul original, in termen de 30 zile de la cumparare. STE Autoparts srl va schimba produsul sau va rambursa clientului costul produsului retinand valoarea cheltuielilor de transport (postale).
Produsele aduse pe comanda speciala nu pot fi returnate
Va rugam sa retineti ca trebuie sa ne contactati inainte de a returna un produs !